DOSTAWY

  1. Zamówienia złożone na Towary, realizowane są od poniedziałku do piątku, o ile AMB sp z o.o. nie zdecyduje się realizować zamówień na Towary także w inne dni. AMB sp z o.o. przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie (czas realizacji zamówienia 5-7 dni roboczych), zgodnie z informacją o dostępności Towaru zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego
  2. Od wybranego przez Klienta sposobu dostawy uzależniony jest termin dostawy Towarów.
  3. Klient powinien sprawdzić przesyłkę, a w szczególności jej opakowanie przy odbiorze przesyłki z Towarem. W przypadku Towarów uszkodzonych w transporcie przez podmiot świadczący usługi kurierskie lub pocztowe należy sporządzić w obecności kuriera/dostawcy protokół uszkodzenia i odmowy przyjęcia przesyłki oraz poinformować AMB sp z o.o. o zaistniałym fakcie.
  4. W przypadku, gdy Klient odmówi odbioru lub nie odbierze przesyłki z Towarem, przesyłka zostanie zwrócona do AMB sp z o.o.

ZWROTY:

  1. Bielizniarka.pl nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  2. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub dowolnego kuriera. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Do przesyłki prosimy dołączyć jaka wada produktu została ujawniona w trakcie użytkowania.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Zwracany towar powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  5. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu zwrotu. W przypadku wpłat przez system płatności Przelewy24 na numer konta/karty z jakiego wpłata została dokonana.
  6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Reklamacje nie będą rozpatrywane bez dołączonego formularza zwrotu (pobierz). 

Reklamacji nie podlegają:

– naturalne zużywanie się produktu,
– uszkodzenia mechaniczne,
– wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu,
– odbarwienia,
– wady powstałe w wyniku niezgodnego z instrukcją sposobu prania,
– przemoczenia.

Jak dokonać zwrotu?

Prosimy odesłać do nas bieliznę. Do przesyłki proszę włożyć kartkę z następującymi informacjami:

  • numer zamówienia lub imię i nazwisko na jakie była zamawiana przesyłka
  • numer konta lub dane do przekazu pocztowego

Przed wysyłką produktu prosimy o wypełnienie poniższego formularza zwrotu, wpisując wskazane w poszczególnych polach dane.
Niewypełnienie formularza skutkuje brakiem realizacji zwrotu.

Facebook-f
Instagram